Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zaterdag 13 augustus 2011

Oh Denneboom

Gepost door Liberta op zaterdag, augustus 13, 2011
Hallo allemaal, leuk dat jullie mijn blog weer bekijken.
Lief alle berichtjes die achter gelaten worden dat waardeer ik ten zeerste.

Ik heb nu drie kerstbomen gemaakt. Het patroon heb ik van Sandra.
http://sandrasscrapsels.blogspot.com Sandra heeft de meest geweldige patronen.


Elk jaar probeer ik een tekst te bedenken.
Dit is mijn vierde jaar dat ik iets verzin.
Zal mijn teksten in een volgende blog laten zien.
Misschien ideetjes voor jullie.
Deze muurstempel is van Magnolia en die heb ik bewerkt in paint.
Kan nog niet goed met photo shop omgaan, wil daar graag een uitgebreide cursus in gaan volgen.


Ik zit giga in een scrappersblok. Heb totaal geen inspiratie en kan er gewoon 's nachts van wakker liggen. Lekker suf van mezelf.
Heb bij de kaarten Magnolia stempels gebruikt en een stempel waar ik zelf de naam niet van weet.



Alles is ingekleurd met Copic Sketch Markers. Heb pas een cursus gevolgd over inkleuren.
Van Marjon van Riet http://marjonskaarten.blogspot.com  bij Hilde en Petra http://henp-produkties.blogspot.com thuis, vet gezellig was dit en je steekt er een hoop  van op.


Zo deze kaarten zijn weer af en nu hop naar de volgende.
Denk dat dat nog wel even duurt.
Door Marjan http://marjan55.blogspot.com geïnspireerd, ga ik eerst maar eens mijn kantoor annex hobby kamer ordenen. 
Ik wens jullie een heel fijn weekend met veel mooi weer want het is echt herfstachtig dus niet zo gek om de Kerstkaartjes alvast te maken.
Doei allemaal. 

handtekening

12 reacties:

Marjan on 14 augustus 2011 om 02:44 zei

Ben je jarig? Van harte gefeliciteerd dan!
Ik vind je kerstboomkaartjes geweldig geworden! Probeer je maar niet druk te maken, dat inspiratie stukje komt heus wel weer terug, ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.

Groetjes, Marjan

Bubzie on 14 augustus 2011 om 03:05 zei

Hallo Liberta,

wat een leuk idee voor een kerstkaart!! ik vind Ze allemaal erg leuk geworden! Jammer dat je even geen inspiratie hebt, maar met dit idee ben je dat wel voor mij!

groetjed Renske

m@deliefjuh on 14 augustus 2011 om 06:27 zei

helemaal leuk gemaakt zo!

GerJanne on 14 augustus 2011 om 06:38 zei

Hoi Liebje,

het is gelukt!! Ik ben nu volger. de vorige twee keer zag ik bij jou geen volgers en kon nergens op klikken. Stom hè, dat je dat soms kunt hebben: totaal geen inspiratie. Ik ga dan heel iets anders doen en dan komt het weer terug.
Ben je vandaag jarig?? Van harte dan en een fijne dag.
Oh, zou ik bijna vergeten: ik vind de kerstboompjes erg leuk!!

groetjes,

GerJanne

Ingrid on 14 augustus 2011 om 10:29 zei

Hoi Lieb, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog :-) Heel leuk om te lezen!
O, een scrappersblok... wat naar voor je! Soms helpt het om iets moois van iemand anders te imiteren, niets mis mee als je vertelt waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald. Ik hoop dat je er snel overheen bent!
Hugs Ing

arjette on 14 augustus 2011 om 10:30 zei

Wat een leuke kerstkaarten-bomen!!!!
En ben je jarig?? Gefeliciteerd dan!!!
En wat betreft je reactie op mijn blog: we zijn in 2 teams ingedeeld en deze week is het andere team aan de beurt om kaartjes te maken, volgende week zondag mag ik weer!

gr. arjette.

Loes Oorschot on 14 augustus 2011 om 15:08 zei

Wat een leuke kerstboomkaarten heb je gemaakt! Ze zijn prachtig van kleur en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes

Wilma24 on 15 augustus 2011 om 00:00 zei

wat een mooie dennen bomen.
goed dat je al in de kerst zit dat heb ik dus echt nog niet erg he

mooi gemaakt hoor
liefs wilma

Corrie on 15 augustus 2011 om 09:38 zei

Hoi Liberta
wat zijn ze leuk zeg je kerstboomkaartjes
Groetjes Corrie

Christa on 17 augustus 2011 om 02:04 zei

Hoi Liberta , allereerst dank dat je mijn volger bent geworden. Ik ga jou ook volgen. En wat ben jij ontzettend op dreef met jouw kerstkaartjes....super mooi zijn ze !! En wat een gave patroontjes heb je gebruikt. En dat dipje , dat zal gauw wel weer over zijn. Bij mij heeft het gelukkig ook niet zo lang geduurd. En kei leuk wat je met die Magnolia-muurstempel hebt gedaan....erg origineel !! Creatieve groetjes van Christa.

Soep on 17 augustus 2011 om 09:36 zei

haai lieb
meid wat leuk dat je volger bent geworden
ik nu ook van jou hahaha
wat maak jij ook een prachtige kaarten sokjes kastelen hihih mooi hoor
ik ga lekker bij je kijken en leuke ideetjes opdoen
ik beloof niet dat ik elke x kom kijken
want ik heb de tijd gewoon niet
maar als ik kijk KIjk ik ook goed
dikke knufff,ans xxx

Scrapcreaties Mirande on 18 augustus 2011 om 01:50 zei

Hoi Liberta,
Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog. Nu je mij gaat volgen ben ik ook een kijkje op jouw blog gaan nemen. Je kaartjes zien er mooi uit. En ach we hebben allemaal wel eens last van een scrappersdip. Dat komt vast weer goed.
Ik ga je vanaf nu ook volgen hoor.
Groetjes Mirande

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates