Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

maandag 7 november 2011

Winnnaars Candy

Gepost door Liberta op maandag, november 07, 2011
Hallo lieve bloggers, mijn dochter heeft net de winnaars getrokken van de Candy.





 De eerste winnares is. 



GerJanne hartelijk gefeliciteerd met je Candy.



De tweede winnares is. 


Priscilla Jij ook hartelijk gefeliciteerd met je Candy.
Als jullie je gegevens naar mij toe mailen dan kan ik de Candy zo snel mogelijk naar jullie toe sturen.

Iedereen die meegedaan heeft wil ik bedanken.
♥♥♥




handtekening

17 reacties:

Nicole on 7 november 2011 om 10:01 zei

Gerjanne en Priscilla, van harte gefeliciteerd met de gewonnen candy. Lieve groetjes, Nicole

Corrie on 7 november 2011 om 10:02 zei

Gefeliciteerd dames veel plezier met jullie gewonnen Candy!

Groetjes Corrie

SandraR on 7 november 2011 om 10:13 zei

Gefeliciteerd, dames!

En Lieb, jij bedankt voor de kans deze gave stempel te winnen!


Liefs, San

Desirée-ScrapDees on 7 november 2011 om 10:33 zei

jeetje was je al bij de 100, nou van harte hoor en dames ook proficiat en jij bedankt voor de verloting!

Glenda on 7 november 2011 om 10:53 zei

Gefeliciteerd dames met de candy.

Lieve groetjes
Glenda

Aartje on 7 november 2011 om 11:04 zei

Dames van harte gefeliciteerd. Liberta, dankje wel voor de kans.
Groeten Aartje

Anneke on 7 november 2011 om 11:29 zei

Gefeliciteerd meiden :) Enne bedankt voor de kans om deze super leuke stempel te winnen !!
Groetjes anneke

Tineke van der Linden on 7 november 2011 om 11:44 zei

Gefeliciteerd meiden!
Bedankt Liberta dat we mee mochten doen.
Groetjes Tineke

Irene on 7 november 2011 om 11:47 zei

Gefeliciteerd GerJanne en Priscilla en dank voor de candy Liberta!

Irene

Scrapcreaties Mirande on 7 november 2011 om 11:50 zei

Hoi Liberta,

Bedankt dat ik mee mocht doen met je candy. GerJanne en Priscilla van harte gefeliciteerd.
Jammer dat ik je zaterdag niet even in het echt heb kunnen ontmoeten. Ik heb jullie stand gewoon zo voorbij gelopen erg he?
Groetjes Mirande

Christa on 7 november 2011 om 12:08 zei

Dames die gewonnen hebben : Gefeliciteerd !! Christa.

Nicole on 7 november 2011 om 12:45 zei

Hoi Lieb, ben ik nog een keertje. Ook jij gefeliciteerd met je meer dan 100 volgers.
Liefs, Nicole

Ans S. on 7 november 2011 om 13:31 zei

Gefeliciteerd Gerjanne en Priscilla.

Groetjes Ans

Maris on 7 november 2011 om 22:36 zei

heel leukkkkkk van harte gefeliciteerrdd voor de winnaars

GerJanne on 7 november 2011 om 23:07 zei

Hoi Liebje,

oh, wat super!! Ben er helemaal blij van ! De stempel is geweldig en ik ben benieuwd wat je er nog bij hebt bedacht. Leuk, leuk, ik houd van verrassingen!
En jij gefeliciteerd dat je zoveel volgers hebt! Nu al 107 zie ik!
Je hebt mijn adresgegevens nog wel, denk ik? Ach, voor de zekerheid stuur ik ze gewoon nog eens.
Liefs en succes met de appelbananentaart!

GerJanne

Maudy on 8 november 2011 om 07:38 zei

Gefeliciteerd dames, veel plezier met de prijs. Leuk hoor!

Creahuijs on 9 november 2011 om 23:50 zei

Helemaal geweldig!!!
Had het niet verwacht haha.
Ik ga zeker goed gebruik maken van deze prachtige stempel !!

Liefs Priscilla

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates